ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نرم افزار تعیین اجاره‌بهای مسکن در مشهد هوشمندتر و متفاوت‌تر از پارسال عمل می‌کند

  • کد خبر: ۲۲۰۸۰۷
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
  • ۵
نرم افزار تعیین اجاره‌بهای مسکن در مشهد هوشمندتر و متفاوت‌تر از پارسال عمل می‌کند
رئیس اتحادیه مسکن مشهد گفت: نرم‌افزار تعیین اجاره‌بهای مسکن در مشهد هوشمندتر و متفاوت‌تر از پارسال عمل خواهد کرد.

حسین رستمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت بازار مسکن تشریح کرد: در خصوص افزایش اجاره‌بهای مسکن با توجه به اینکه بازار موازی ارز و طلا و نهاده‌های اولیه مسکن در قیمت تمام شده مسکن نقش دارند، اگر درخصوص افزایش اجاره‌بهای مسکن بخواهیم نظری بدهیم باید حتما قیمت تمام‌شده مسکن را بتوانیم مدیریت کنیم.

به گفته وی، بازار مسکن از ابتدای سال در رکود بوده و رونقی در حوزه مسکن نبوده، اکنون هم این رکود پابرجاست و باید منتظر بمانیم بحث تولید مسکن توسط دولت به کجا می‌رسد تا فاصله عرضه و تقاضا کم شود.

رئیس اتحادیه مسکن مشهد در خصوص اجاره بها مسکن گفت: از پارسال دستور بر این بود ۲۰ درصد افزایش اجاره‌بها اعمال شده و نرم افزار تعیین اجاره‌بهای مسکن به عنوان ابزار‌های بازدارنده افزایش اجاره‌بها اجرا شود. امسال هم نرم افزار تعیین اجاره بها مسکن به صورت هوشمند و متفاوت از پارسال طراحی کردیم و قیمت‌ها نسبتا به روز است و شهروندان می‌توانند در واحد‌های صنفی از این نرم افزار استفاده کنند.

وی در خصوص بازدارندگی این ابزار‌ها برای کنترل بازار مسکن یادآورشد: در کنار الزام‌هایی که برای کنترل هرچه بهتر اجاره‌بهای مسکن در مشهد اتخاذ شده، ساخت و تولید مسکن هرچه سریعتر باید به مرحله عرضه برسد؛ چراکه کمبود مسکن نسبت به تقاضا مشهود است.

رستمی افزود: اگر شاخص عرضه و تقاضا نزدیک باشد، طبیعتاً بحث افزایش قیمت هم محسوس نیست. ضمناً مواردی که به صورت غیرطبیعی در جریان است مثل نوسانات ارزی و دلاری، در بازار مسکن تأثیرگذار است که مسلماً اگر بازار‌های هیجانی کنترل شود، این بازار افزایشی نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مهدی رضوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
0
1
یکی به این رئیس اتحادیه بگه یا تو باغ نیستی یا اطلاعاتت کم هست آخه یک املاک بیار بر اساس نرم افزار خونه اجاره بده خدا رحم کنه به مستاجر بی نوا
سید مهدی رضوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
0
1
یکی به این رئیس اتحادیه بگه یا تو باغ نیستی یا اطلاعاتت کم هست آخه یک املاک بیار بر اساس نرم افزار خونه اجاره بده خدا رحم کنه به مستاجر بی نوا
ناشناس
Finland
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
0
3
شما را به خدا قسم نرم‌افزار اجاره بهای واقعی را هرچه زودتر فعال کنید.سال قبل که صاحبخانه اجاره را تمدید کرد بیش از صد درصد اضافه کرد و اگر امسال هم همین‌طور بی حساب‌کتاب باشد، خدا می‌داند چه آواری روی سرمان خراب شود.
روضه گل مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
0
3
سلام شمارابه خدافکری به حال مامستجران بکشد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
0
جهت راستی آزمایی به چند تا دفتر املاک مراجعه کردم و در مورد نحوه تعیین اجاره بها برای سال جدید پرسیدم و حتی گفتم: شنیدم که برای سال جدید نرم افزار بصورت خودکار، اجاره بها را تعیین میکند، انکار کردند و گفتند چنین چیزی نیست و باید با صاحبخانه به توافق برسید. حالا راست میگویند یا دروغ، خدا عالم است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->